+370 604 15255
info@fabiride.com 

Technikos g. 7,
Kaunas

Ne sezono metu
 I-VI  Pagal susitarimą

Paslaugų Teikimo Sąlygos

  1. Bendrosios Nuostatos

    1.1. Šios sąlygos reglamentuoja santykius tarp paslaugų teikėjo (toliau – “Mes”, “Mūsų” arba “Teikėjas”) ir paslaugų gavėjo (toliau – “Klientas”) dėl paspirtukų, dviračių ir akumuliatorių remonto paslaugų teikimo.
    1.2. Naudodamasis Mūsų paslaugomis, Klientas sutinka su šiomis sąlygomis.

  2. Paslaugų Teikimas

    2.1. Mes įsipareigojame suteikti remonto paslaugas per sutartą laikotarpį.
    2.2. Klientas privalo pateikti tikslią informaciją apie problemą ir prietaiso naudojimo istoriją.
    2.3. Teikėjas turi teisę atsisakyti teikti paslaugas, jei nustato, kad prietaisas buvo sugadintas tyčia arba netinkamai eksploatuojamas.
  3. Kainodara ir Apmokėjimas

    3.1. Kainos už paslaugas nustatomos pagal paslaugų kainoraštį, galiojantį paslaugos suteikimo metu. (Pilnas kainoraštis nėra viešai publikuojamas ar platinamas).
    3.2. Klientas įsipareigoja apmokėti už paslaugas atsiimant arba iki prietaiso atsiėmimo.
    3.3. Nesumokėjus laiku, Teikėjas turi teisę taikyti delspinigius už kiekvieną pradelstą dieną, pagal to meto mūsų nustatytą delspinigių koeficientą.

  4. Garantijos ir Atsakomybė

    4.1. Teikėjas suteikia 3 mėnesių garantiją atliktoms remonto paslaugoms.
    4.2. Garantija netaikoma natūraliam nusidėvėjimui, netinkamam prietaiso naudojimui arba pašaliniams sugadinimams.
    4.3. Teikėjas neatsako už tiesioginius ar netiesioginius nuostolius, patirtus dėl prietaiso gedimo ar naudojimo.
    4.4 Tiekėjas neatsako už naujus gedimus atsiradusius remonto metu.

  5. Duomenų Apsauga

    5.1. Teikėjas įsipareigoja saugoti Kliento asmeninius duomenis pagal galiojančius teisės aktus ir nenaudoti jų be Kliento sutikimo kitais nei paslaugos teikimo tikslais.
    5.2. Klientas sutinka, kad jo asmens duomenys bus naudojami komunikacijai ir paslaugų teikimui.

  6. Nutraukimo Sąlygos

    6.1. Klientas turi teisę nutraukti paslaugų teikimo sutartį jei remonto darbai nebuvo pradėti, pranešęs Teikėjui raštu iki 3 dienų.
    6.2. Jei paslauga buvo pradėta teikti, Klientas įsipareigoja apmokėti už atliktas paslaugas iki sutarties nutraukimo dienos.

  7. Baigiamosios Nuostatos

    Neatsiėmus prietaiso per 5 dienas po informavimo apie paslaugos / remonto / darbų užbaigimą taikomi saugojimo mokesčiai, kurie yra pateikti: https://fabiride.lt/taisykles-ir-nuostatos/

    Neatsiėmus prietaiso per 30 dienų, jis yra utilizuojamas mūsų pasirinktu būdų be papildomo informavimo ar informacijos pateikimo.

    Atsiimat prietaisą klientas privalo pateikti priėmimo kvitą. (Nuotrauka, kopija netinka). Nepateikus priėmimo kvito FabiRide atstovas pasilieka pilną teisę neatiduoti prietaiso.

    FabiRide pasilieka teisę keisti šias sąlygas, apie tai iš anksto ar papildomai nepranešęs Klientui.

All search results